American Apparel

Först var det färgglada leggings och nu är det färgglada bodies från American Apparel. Vad mer kan göras dubbel-färgade? En strumpa av var färg kanske? ^^

image3624

Ja, visst rynkade många ögonbrynen åt guld och silver-leggingsen när dom kom ut och se vilken hit dom blev! Dessa kanske också kommer att bli poppis om ett tag?

Själv införskaffade jag mig aldrig några lack-leggings då jag hade känt mig som en korv i dom. Dessa färgklickarna kommer nog heller aldrig att hamna i min byrå.. men vem vet egentligen? :)

Bodiesen (eller hur det nu stavas^^) var faktiskt ändå rätt coola till en lugn nederdel!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det hade varit lite snyggare ifall det hade varit andra färger tycker jag. Hade man fått välja dom själv så hade jag lätt köpt :)

2007-10-27 @ 16:40:20
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0