Brittans album-bilder

image3596

Britney Spears har lite nya, sexiga bilder som kommer att vara på hennes album som har release på tisdag!
Folk tror på Britneys album och förväntar sig en rejäl vinst!
"Slår gnistor om Spears" och "fyller nästan alla krav på fantastisk pop" är vissa kommentarer hon redan har fått!
Robyn ska sjunga på en utav hennes låtar. Fyra av låtarna på hennes album har också 2 svenskar skrivit åt henne och dom tror absolut att detta är hennes comeback! t.o.m att det är något utav det bästa hon gjort.

Dock vet jag inte om jag är redo för fler "Gimme more"-låtar nu i vinter ^^
Techno/pop/Synt-låtar (eller vad alla nu är i för genre) är inget för mig.

Men jag håller tummarna för Brittan.

Ska ni köpa cdn?


image3597

/ My

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har Britneys album på datan, den läckte ju ut på nätet och den suger så hårt. Hon sjunger som en mus och gimme more är den enda som går att lyssna på. hon är såååå sorglig. ingen comeback för henne

2007-10-26 @ 17:58:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0