Dagens aktivitet :)

image3328


Jahopp! då är man tillbaka efter lunch och börjar blogga, haha :)

Har precis varit på en stor föreläsning hela förmiddagen om det nya Adobe-paketet Cs3.
Gud vad allting utvecklas, och gud vad bra det görs också. Nu blir man ju sugen på att köpa hem hela paketet o köra Illustrator, indesign och Photoshop lite modernare ^^ Fast kosta , det gör det ju.

Kändes skönt iafl att få ett litet smakprov på det hela om man stöter på det i framtiden.

Hela föreläsningen hade jag med min Art Director och Originalare så jag var inte ensam bland alla dessa utbildade människor ^^ Den höll rum på bian så det var jäklar i det bekvämt också, haha.

image3329


aja nu kommer snart min handledare ifrån mitt gymnasium och hälsar på mig, måste förbereda lite.

Ha det gott!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0