Ebays onödiga

Jag blir lika förvånad över vad folk säljer på Ebay och ikväll gick jag in under kategorin "allt annat" och där hittade jag en massa roligt som folk seriöst säljer ^^
Hur orkar man lägga in en annons som ändå nt kommer gå för mer än 15 spänn inklusive frakt? haha!

Här är objekten:
Klistermärken! alltid bra att ha om man någongång skulle känna för att pigga upp badrum lr kökskakel lite, haha!

Kondom-nyckelringar! jadå sånt är ju alltid bra att ha! visst, tanken är väl bra men hur stor rusning tror försäljaren att det blir till denna? ^^

Den ultimata barn-börsen... hahahaha, vet inte vad jag ska säga riktigt :D

Mcdonalds dippen! HAHAHA den mest klockrena ikväll! fast jag tror dock inte att annonsen är seriös, men en underhållande budgivning kommer det ändå bli, det är ju faktiskt redan en som budat på den.


image3636image3637
10 kr & 15 kr

image3638image3639
15 kr / Styck

Kommentarer
Postat av: alexandra

gå in på www.bestofblocket.se, där är alla sjuka saker folk sålt på blocket (typ luftgitarrer och sånt :P)

2007-10-28 @ 12:19:47
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Alicia

ja heregud, såg en som sålde e dammråtta en gång:P

2007-10-28 @ 14:14:48
URL: http://liitenflicka.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0