Fredags-städ + outfit

Hej alla Fredags-glada! :)

Det är Freeeedag! Underbart! Vad som är lika underbart är att jag efter att ha jobbat 8 dgr i rad är ledig idag! Vaknade precis.. haha.

Mindre trevligt är att vår lägenhet ser ut som ett krigsfält med grejer och disk överallt! Så idag blir det en seriös städ-dag.. mindre kul som sagt, men måste göras.

image3373

Sen ska jag fota lite Ebay-fynd som jag nu fått hemskickat! Har inte orkat i veckan så det kommer idag :)

Det är tydligen en jätte stor post-strejk i England just nu. Så jag har 5 st Ebay-köp i luften nånstans som inte kommit hit nu på två veckor.. märkligt! Säljarna och posten säger dock att det ska komma, men lite senare.. typiskt!! Vill ha det nu ju!

Min outfit för dagen är en riktig städnings-outfit ^^

image3374

Mysbyxor - (kommer inte ihåg, dom är gamla)
Rosa tröja - HM
Linne under - HM
Fårullstofflor - Present

En finare outfit kommer ikväll då jag ska ut med några vänner :)

Nej, nu kommer jag med disktrasan och dammsugarmunstycket i högsta hugg! :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Emma

Såna fårullstofflor är ju bara för gulliga :) VILL HA! :)

2007-10-12 @ 14:06:53
URL: http://sommarungen.blogg.se
Postat av: malin

heeej!
hittade er blogg av en slump och ja måste säga att ni tre tjejer har riiiiktigt bra smak vad gäller kläder! hehe jaa den där städ outfiten kanske inte va den snyggaste men det andra;)

ha det toppen!

/malin

2007-10-12 @ 16:05:04
URL: http://thunbergs.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0