Godmorgon!

Godmorgon allesammans :)

Idag är en rätt seg dag. Absolut ingenting händer och jag älskar det! haha.
Man blir ju rätt slut efter en lång dag på praktiken och i stortsätt slocknar i sängen direkt när man kommer hem.

Om det händer något idag?
hmm..

Ja det finns ju en hel del grejjer på tv ;D

Simpsons, Americas Funniest homevideos, Hitta hem, Packat o klart, Heroes.
De första programmen jag nämde är typiska "Jag sover samtidigt som jag hör programmen i bakgrunden"-program, haha! Finns inget skönare än o somna till Simpsons o Americas funniest homevideos :D hahaha vad jag låter konstig nu.

Jag längtar även till imorn då vi ska kolla kattunge åt papsen. Sitter och kollar överallt efter en katt känns det som, t.o.m drömmer om katter. Drömde ex inatt om min drömkatt (En helig Birma), sjukt!

Aja nu ska jag fortsätta "jobba" he he he he.

/ My

uppdatering:
Oj! nu fick man en inbjudan av malmö form/design center om att få komma och titta på olika reklamare och vinnare som utsetts i Cannes Lions. Låter  som en spännande grej. Inte alla som blir inbjudna på sånt. Fast tiderna är 17-20 och jag får ingen direkt kompensation HMMMM..

Kommentarer
Postat av: Annika

Blir lite avundsjuk när jag läser om din dag :)

2007-10-04 @ 09:25:20
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0