Hairspray

image3557

Ojoj, vilken film!
Det är lätt den bästa filmen jag sett! Otroligt välgjord, grymma låtar och helt otroliga dansare och skådespelare!

Älskar verkligen musikal-filmer. Tänk om livet var så, som en sång :) Saknar gymnasietiden med alla musikaler vi satte upp..

Ni som inte har sett den måste verkligen gå och se den!

Här är en video med den mest spelade låten från filmen, You can´t stop the beat. En riktigt bra låt med mkt fläng i, kan höra på den om och om igen :)



Kim och jag dreglade mest över klänningarna som var med i filmen! Jag vill ha varenda en! Eller ja, jag hade varit överlycklig av att ha åtminstone en ^^

Ska söka på Ebay nu.. Åh, vad jag vill ha 60-tals modet tillbaka! :)

Såg att dom säljer barbie-dockor i USA från filmen.. :) Här har vi söta Penny Pingleton aka. Amanda Bynes docka:

image3558

Ja, man ska tjäna pengar på allt :)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0