Halloween till din lurviga vän!

Snart är det HALLOWEEN!
Jag tycker Halloween är en rolig "högtid" och önskar faktiskt att jag firade den med något roligt, alla verkar var för "vuxna" för detta stojjande.

En middag med ett par vänner där man ser några skräckfilmer, äter en mysig middag och smyckar ut hemmet med lite spindelnät och låtsasspindlar, det hade jag tyckt vart kul och annorlunda!

Om man inte själv känner för att klä ut sig så kan man ju köpa nått fint till vovven eller kisen!
Så kul jag hade det när jag sökte på Ebay och hittade dessa små söta klädesplagg, haha!

KOLLA SIDAN HÄR

image3599image3598
50 :- 40 :-

image3600
60 :-

image3601
70 :-
image3602image3603
100 :- styck

Obs, alla frågor om ebay/tradera vänder jag till vår blogg-kategori som heter "Ebay/Tradera guide" där står allt från scratch!

Lycka till! :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godnatt! :)

2007-10-25 @ 22:44:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0