Halloween!

image3685Idag är det HALLOWEEN! BUUUU!!!!

Tänk om man hade bott i USA och haft en massa trickOrTreat-ungar som sprungit omkring på ens gata i roliga kostymer och tiggt godis :) Det hade jag velat uppleva en gång i livet!

Men idag sitter man i lägenheten i gråa-malmöCity och tittar ut över kanalen och ser........ ja ingenting.

Denna högtidern kan vara onödig men ack så rolig! ^^

Imorgon är det Allahelgona :) Sätta ljus vid gravstenar för sina avlidna släktingar kankse?
Nä ikväll får det bli pojkvän, stearin-ljus, 2 kg godis och en skräckis! Har varit ute och vinglat så det räcker.
Nu ska jag fira min Svenska-Halloween och önska att jag var i Amerika! :D

Vad gör ni ikväll?

Nu ska jag fortsätta äta min erhm.. halloween-middag i mitt erhm.. halloween-pyntade rum =D

image3686
/ My

Kommentarer
Postat av: fröken H

vi hade trick or treat ungar här

2007-10-31 @ 23:06:30
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Magda

Har också det påslakandet.. så mysigt :)

2007-11-01 @ 00:07:43
URL: http://magdalenaw.blogg.se
Postat av: Diana

I Sverige är Alla helgons dag på lördag, det är då man ska gå till gravarna och sätta ljus :)

2007-11-01 @ 09:54:24
Postat av: Jenny

Var i USA för två år sedan under Halloween, det firas STORT o MKT !! :0)Och alla klär verkligen ut sig, inte som här hemma där man nästa måste tvinga folk. MVH Jenny.

2007-11-01 @ 15:25:13
URL: http://JCarpeDiem.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0