Josefssons/Ellos

Jag har sagt det innan.. men jag är verkligen grymt imponerad av upplyftet Ellos har fått! Från att ha gått från (enligt mig iaf) en tantig-image till att bli en ritkigt grymt modeinspirerande sida är riktigt kul!

Dock fick jag höra från några läsare att dom blivit besvikna över både passformen och kvalitén..

Åh.. jag som är så sugen! Finns väldigt många plagg jag hade velat klicka hem! Dessa är några av mina favoriter från sidan:

image3142

Kappan är sååå söt! För att inte snacka om ett helt överkomligt pris! Den korta hooden med luva är också så otroligt söt!! Långa polo-koftor är också hett i höst! Enkelt att kombinera med strumpbyxor, benvärmare och stövlar! 149kr är inte fy skam heller ^^

Ja.. sugen är jag! Men frågan är om man vågar?

Är det fler som blivit besvikna över Ellos?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att det mesta jag köpt där är både fina i kvaliten och i passformen! Tycker du ska klicka hem lite :P går ju alltid att skicka tillbaka om det ska vara så...

2007-10-02 @ 15:52:29
Postat av: Elin

Jag köper jätte mycket där. Har inte blivit besviken, kan ju va något plagg som inte har passat mig direkt men kvaliten är bra. Jag har den långa hoodtröjan i svart fär 240:-, den är jätte mysig! Sen har jag även dewn långpolon i grått och svart, jätte mysiga och snygga. Brukar macha dom med strumbyxor, benvärmare och en skärp i midjan =)

2007-10-02 @ 16:56:35
Postat av: Hanna

jag tycker ellos har blivit jättebra! :)

2007-10-02 @ 17:17:31
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Rose

Har bara köpt därifrån en gång, kläder som man beställer brukar inte passa mig. Synd det..alltid sitter dom fel på något sett. eller så är dom förstora...

2007-10-02 @ 17:33:02
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: Anonym

Kappan kan jag verkligen rekommendera, snygg och sitter bra. Att den
är billig skadar inte heller :)

2007-10-02 @ 18:39:16
Postat av: Amanda

Den stickade lilla hooden var för söt!

2007-10-02 @ 18:41:55
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: F

Jag har nyss köpt en kappa därifrån (stora knappar, och grå! finns på förstasidan :P) och jag r kär <3 är vanligtvis 32/34 och har minsta (34/36) och det sitter bra, för jag tycker iaf att det ska vara mycket vidd i den ^

2007-10-02 @ 21:55:36
Postat av: Liza

åh, så många som är nöjda! Nu blir jag verkligen sugen! Har hört så mkt dåligt innan.. men med så mtk gott så kan man ju itne tveka! :D tack för era råd! Kram!

2007-10-02 @ 22:41:25
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: farah

jag beställde den kappan fast i svart, och den var skitfin! dessutom så äre bra kvalite :)

2007-10-03 @ 23:21:24
URL: http://farah.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0