Mitt rum

Då var det dags för mig att visa mitt rum
Enjoy :)


image3656

image3657
sängen och nattduksbordet, ja ni ser
en tavla med vit ram skymtas bakom gardinerna (som liza och jag btw har sytt)
det är dikter som mina vänner har skrivit till mig, som jag har ramat in

image3658
min favoritlampa som jag har i fönstret
man ser inte att det är en lampa för jag har inte ens orkat använda den till det
men där finns små lampor bland tulpanernas blomblad iaf

image3659
parfymerna är nästan givna, detta är mina favoriter

image3660
jag och min mamma är galna i marilyn (ni ska bara se vardagsrummet!)
hon är så galet vacker och får pryda min vägg

image3661
"spegelhörnan", skulle egentligen vilja hänga upp speglarna
men det blir så hiskligt fula märken
och då kan man ju inte möblera som man vill..

image3662
här ser ni den vackra utsikten!
nej skämt å sido, ett parkeringshus..kul va? ^^

image3663
suddig bild men äh, här är andra delen av rummet
synd att ni inte kan se det men ljusslingan jag har på bilden
det är faktiskt en massa höstlöv som lyser

image3665

här har vi då min garderob som jag har prydit med saker som ligger mig nära om hjärtat
mestadels dikter som jag har skrivit, bilder på personer som känns och har känts i mig på olika sätt
det finaste måste vara skylten längst upp till vänster ("kärleken är evig")
den rev min stora kärlek ner från en buss och gav till mig
det är alltså det första jag ser varenda morgon

image3666

denna kartan hittade jag i en tidning på ett tåg som skulle ta mig ner till malmö
efter att jag hade hälsat på min bästa vän som bor i norrköping
först var där bara två hjärtan på den (ett vid malmö och ett vid norrköping)
men i somras utökades antalet med ett hjärta till då jag blev förälskad i någon som numera befinner sig i sundsvall


jag skulle egentligen fota lite dikter, även om dom är så pass personliga
men kameran dog! så det är nog meningen att ni ska få se det lite senare ^^



Ja det var mitt rum det :)

Kram Kim






Kommentarer
Postat av: Elin

Har du också ett distansförhållande, Kim? :) Hur tycker du att det funkar?

2007-10-30 @ 18:56:17
Postat av: Kim

Elin - Jag har långt ifrån något som helst förhållande, så jag vet inte om det funkar faktiskt. Men det gör väl det mesta med lite jobb bakom :) Hoppas man iaf..

2007-10-30 @ 19:06:29
URL: http://threeofakind.blogg.se
Postat av: Lisa

Snyggt! :)

2007-10-30 @ 19:38:28
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Elin

Jag har haft distansförhållande i ett halvår nu. Ibland är det riktigt jobbigt då man ligger och gråter och bara saknar honom. Men alltid när man ses är man som nykär på nytt. Detta kanske du känner igen. Ja med jobb och mycket kärlek går allt! KRAMAR! :)

2007-10-30 @ 20:05:06
Postat av: Kim

Vad fint det låter Elin, jag hoppas att det går bra för er :)

2007-10-30 @ 21:00:48
URL: http://threeofakind.blogg.se
Postat av: My

Elin - Jag kan inte låta bli att inte skriva någonting
här :) Lycka till med ditt distansförhållande! Jag och min pojkvän bodde 25 mil ifrån varann men vi klarade det galant, man måste gråta, det gör det bara ännu starkare. Kram!

2007-10-30 @ 21:28:15
URL: http://Threeofakind.blogg.se
Postat av: Elin

Kim & My - tack vad söta ni är tjejer! :)
My - Ja det tror jag också på...Men det är ju inte just det man tänker på när allt bara känns jobbigt just då och man ser alla andra par som går och håller varandra i handen.
Jag tror att distansförhållanden blir mer och mer vanligt, med tanke på hur många som träffats genom Internet och så.
Ha en trevlig kväll alla ni tre systrar! :)

2007-10-30 @ 22:23:53
Postat av: Mel

jag bor i sundsvall :)

2007-10-31 @ 00:28:45
Postat av: pao

aww min älskling inte visste jag du hade karta med hjärta på norrköping!

2007-10-31 @ 12:36:52
Postat av: Erika

Vet att det är länge sen det här inlägget är skrivet. Men måste verkligen fråga vartifrån Marilyn tavlorna kommer ifrån? :) Har letat Marilyn bilder i massor men de är så svårt att hitta :S

2008-06-07 @ 14:28:29
Postat av: Kim

Erika - tavlorna har vi gjort själv, skrivit ut och satt i ramar. Men minns att det finns massor av tavlor på lagerhaus, systrarna grene och inredningsaffären bolagret!

2008-06-07 @ 16:06:38
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0