Pumps att gå i?

Kollade runt lite på Paris Fashion week. Mkt är såklart samma som i New York och vår-modet är riktigt snyggt!

Dock finns det vissa fashion-crimes som jag inte förstår mig på..

Som dessa pumpsen från Alexander McQeens fashion-show?

image3378

Fula, ser inte bekväma ut och går dom ens att matcha till??

Jag brukar hoppa runt i högklackat på spelningar och så, så jag har egentligen inget problem med höga klackar (förutom dagen efter då, haha) men dessa tror jag ärligt inte att jag hade kunnat ta ett steg med utan att ramla.. nej, dessa går bort!

Vad tycker du?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Pernilla

usch, hahh. inte snygga!

2007-10-14 @ 15:45:25
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Lisa

Dom var inte snygga men dom ser ju inte osköna ut. Jag menar det är ju som att ha ett par platåskor eftersom det knappt skiljer något mellan höjderna.

2007-10-15 @ 16:02:38
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0