Ryan Phillipe NAKEN (Armani-reklam)

Till alla Ryan Phillipe-fans där ute :)
Här är en väääääääääldigt annorlunda reklam-film av Armani-jeans där Ryan och en motspelerska är nakna i.

Först hade jag ett stort frågetecken i huvudet när jag såg den. Men sen när jag tänkte efter så om man tänker med ett "media"-huvud som jag har (då jag går mediegymnasiet och läser/tolkar mkt reklam) så är detta en suverän reklam! Den fångar en direkt, man blir så nyfiken på vad som händer och även om man lämnas med ett frågetecken i huvudet så fick reklamen en ändå att fastna. En reklam behöver inte vara bra för att man ska komma ihåg den, den kan även vara som denna.



vad tycker du om den?

/ My

Kommentarer
Postat av: Mi

Ooh, Ryan är het :) Ha en trevlig helg!
// Mi.

2007-10-06 @ 08:46:53
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Elin

Snart är det SYTYCD!! :)

2007-10-06 @ 11:29:40
Postat av: Kinga

oj... den var jättebra! sorglig, för man fattar inte om de dog eller inte.. men kärleken är ju evig!!

2007-10-06 @ 20:37:07
URL: http://accesstobeauty.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0