SJP och JH

image3216

SJP är blivande Brunett :)
Hon passar i allt, verkligen precis allt ifrån stora annorlunda blåsor till olika hårfärger.
Hon är nog en sån typisk person som man brukar säga "Kan ta på sig en sopsäck och ändå se ut som en miljon kronor". Lyckost!

image3217

Sedan här har vi Jennifer Hudson som spelar Carrie's assistent i den nya SexAndTheCity-Filmen.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Hade nog varit bättre med en helt okänd skådis kankse, så den inte tar för mycket uppmärksamhet ifrån tjejerna. Denna tjejen (Jennifer Hudson) har ju vunnit oscar o allt för hennes medverkan i DreamGirls (med beyonce).

BTW väskan hade hon kunnat skippa, annars är jag kär i ALLT hon har på sig :D
KOLLA SKORNA <3

/ My

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag gillar henne verkligen, såg henne ju i Dreamgirls....vilken skådis o vilken "pipa" hon har!!!!
Kram Mamsen

2007-10-04 @ 10:08:26
URL: http://[email protected]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0