Söndag

Det är Söndag och även om det inte alls har känts som helg då jag har jobbat Fred-Sönd så får man ha lite Söndags-mys iaf :)

En märklig känsla kom över mig precis.. en märklig med dock så välkänd..

Jag skalade en clementin och då kom den från ingenstans..

image3537

Juuuuulkänslan! :D Som jag älskar julen! Denna julen ska bli lika mysig som förra! En massa julkonserter att njuta av, julefikor med systrarna, julklappsplanering och bak! :)

image3538

Nu ska jag ta min nya Cosmopolitan och mina jule-clemisar och njuta av den resterande Söndagen!

Ha en skön kväll!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Christel

Ja usch helgen försvinner så fort när man jobbar fr-sö... jag har jobbat tio dagar i
rad nu och ser fram emot att vara lite ledig på tisdag och onsdag =)

2007-10-21 @ 22:14:17
URL: http://christabelle.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0