Spice Girls stora jobb

image3322

Ja man kan nog ana att Spice Girls comeback kommer bli bra efter allt man hört.
Först säljer deras biljetter slut på 38 sekunder !! sedan har man hört talas om att de ska sjunga och framträda på Victoria's Secret FashionShow! Snacka om att dom får bra jobb direkt!

Vem glömmer inte Justin Timberlake i förra Victoria's Secret show? När han sjöng "Sexyback" samtidigt som de vackra modellerna kom ingåendes. Nu kommer Kryddflickorna med "Spice up your life" o.s.v

Jag tror faktiskt att detta kan gå hem!

Vad tror ni?

/ My

image3327

Kommentarer
Postat av: Mi

Hmm, jag har aldrig varit ett fan av Spice Girls och tycker väl kanske att det känns lite old med deras koncept men... man vet aldrig! :)
// Mi.

2007-10-11 @ 11:57:59
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tror ni att jag läser er blogg för mycket när jag börjar drömma om den på nätterna?! Haha...

2007-10-11 @ 12:24:00
Postat av: My

Jenny - hahaha det var nog den mest oväntade kommentaren vi kunde tänka oss här :D Du får gärna berätta mer ingående ^^ alltid kul! Kram!

2007-10-11 @ 12:44:17
URL: http://Threeofakind.blogg.se
Postat av: Isabella

Någon som vet när Vicoris secret 2007 kommer att sändas?

2007-10-11 @ 18:17:25
Postat av: My

Isabella - Jag vet att det kommer sändas på CBS den 15 November i Usa men när den kommer sändas här i sverige har jag tyvärr ingen aning om :)

2007-10-11 @ 18:43:55
URL: http://Threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0