Tighta stuprör

När har stuprör blivit för tighta? Kan dom bli det?

Personligen gillar inte jag dom där super duper tighta jeans-modellerna som man måste zippa upp för att få i foten. Min kropp är inte byggd för dom :)

Något säger mig dock att Mary-Kate och Ashleys kollektion av kläder har ett par jeans som är tightare än dom tightaste jag har sett :)

image3484

Varför köpa jeans då? Då kan man lika gärna använda ett par leggings. Ja, modellen passade i dom. Men jeans ska ändå synas tycker jag..

Vad tycker ni? Är dom för tighta?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lina

Skitsnygga om man nu skulle kunna ens komma i dom!

2007-10-19 @ 20:33:20
URL: http://linaengman.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0