Victoria's Secret Jul-special!

image3318

Victoria Secret har nu för första gången i historien lanserat en alldeles egen "Christmas-Bra" (Jul-Bh), haha!
Denna ljuvliga skapelse har länge önskats av både kunder och Victoria's Secret själv och tillslut så blev den verklig!

Priset för detta söta, glittriga underklädes-set?

$4.5 million !!!

Så tyvärr blir nog kunderna besvikna igen då dom kommer på att alla inte kan köpa en sådan ^^ Så himla onödigt enligt mig.

Bh´n och trosorna är b.la prydda med Diamanter, Rubiner, Smaragder och gula safirer.

Selita Banks som bär detta bör känna sig lycklig ^^

Hade bara jag haft strump-bandet på mig hade jag haft mer pengar än någonsin, haha!

Hoppas verkligen att detta bara är "Front-Bh'n" och att det finns lite mer normala priser på liknande underkläder i deras katalog :)

Skulle ni vilja vara i Selita Bank's plats?

/ My

Kommentarer
Postat av: Frida

Om jag haft den kroppen? Ja tack...

2007-10-21 @ 11:12:55
URL: http://studenten25kvm.blogg.se
Postat av: Lea

dom har andra underkläder också i deras katalog, bara att gå in på hemsidan så hittar du massor.

2007-10-21 @ 12:21:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0