Bondfesten

Ryggen värker av allt dansande, kroppen är allmänt seg. Men GUD vad kul det var igår!
Min och Mys vän fyllde som sagt 18 och hade fest med bondtema, här följer lite bilder för er som vill kika! :)

image3015
Bondbrudar och My längst till höger

image3016
Lite mer bondbrudar

image3017
Födelsedagsgrisen i rött fick presenter, bla hjärtan som blir varma när man trycker på dom, som man kan ha i vanten om vintern och inte frysa om händerna. Jag blev så glad när jag hittade dom, bra tips till vintern! :)
(Köpta på Coolstuff)

image3018
Ignorera min fula min, ville egentligen visa tjejen till höger om mig!
Visst är hennes outfit så himla fin? :)


Mer än så fotades det nästan inte, iaf inte med min och Mys kamera :)
En himla trevlig kväll!

Nu blir det att vila ryggen som har känts bättre, dansandet tar så mycket på kroppen.
Sedan blir det en systervisit hos pappa!

Kram Kim

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

COOOOLT as hell!!!:) I den här stan blire aldrig nå skoj när man sätter ut tema på fester ändå.. :( Alla skiter i't eller gör inte ens ett tappert utklädnadsförsök.

2007-09-23 @ 13:16:18
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Mamsen

såååå fina bilder ....ni hade säkert roligt....
Kram Mamsen

2007-09-24 @ 21:04:41
URL: http://[email protected]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0