Gummistövlar

Jag är sugen på ett par söta gummistövlar till att byta med nu när rusket snart nått hit. Jag sökte lite på Ebay igår och det finns jätte många söta varianter att välja på!

Ramlade över bl.a en säljare som gått ett steg längre och sålde spetsiga gummistövlar med klack.. haha! Vilken idé. Jag har inte sett det innan iaf..

image2802

Dom kostade 120kr/st. Rätt söta, men samtidigt rätt fula.. ^^

Nej, det blir nog inte såna för mig..

En sak som också slog mig var vilken märkeshysteri det är på Ebay! Så fort ngt heter te.x LV, Burberry eller Gucci så stegar priset upp såå högt! Jag menar, jag hade aldrig handlat en dyr grej på Ebay för med nästan 100 % säkerhet så är det ju bara fejkgrejer som säljs. Varför skulle man annars har utrops pris på en hundring för ngt som kostar flera tusen?? Nej, jag tycker synd om folk som blir lurade på flera tusen fö en billig kopia..

image2803

Hittade dessa som jag gärna hade velat ha! Gucci-stövlar! Super snygga! Men dom var redan uppe i 3000kr! Helt otroligt... Hoppas verkligen att det är äkta då, så att den lilla snart fattiga flickan inte blir lurad på ngt som går i sönder efrter ett par ggr..

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Sara

Gucci-stövlarna var väl helt okej, lite för skrytiga, men okej. Gummistövlarna med klack var däremot hysteriskt fula! :P

2007-09-10 @ 12:54:05
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Emilia

Gummistövlar med klack? Gud, vad himla råcoolt! :D

2007-09-10 @ 13:15:19
URL: http://lekmark.blogg.se
Postat av: Evelina

Jo, precis därför
ska man inte handla märkes grejjer dyrt från folk man inte kan lita på. Älskade gummistövlarna högst upp! Dem vill ja ha!!

2007-09-11 @ 12:35:50
URL: http://kartbarnharmanganamn.blogg.se
Postat av: anna-karin

Vilka fantastiska gummistövlar!!! Har letat runt på ebay, men inte hittat några... :( Har du en länk eller så som kan hjälpa mig? En vän till mig fyller år och de stövlarna hade varit en sååååå klockren present!!!! Hoppas att du kan hjälpa mig! Tack på förhand :)

2007-10-11 @ 07:57:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0