Höst-lookar

Här är 4 st Höst-lookar som jag verkligen hade velat ha i min garderob! Åh, så snygga!

image2976
1. Allt från Ellos. 2. Allt från Asos. 3. Allt från Delias. 4. Allt från H&M


1. Rostbrunt till vanlig brun-nyans är riktigt fräckt! Mitt nästa köp måste bli ett par bruna stövlar! Riiiktigt snyggt till en stickad klänning med over-knee strumpisar!

2. Älskar tunikan på den andra bilden! Sååå fin! färgen är underbar! Lack-leggingens är ju givna nu hela hösten, likaså glitter och glam-trenden.. Hela looken speglar höst och vinter-08.

3. Metallic-lookiga kjolar är också heta i vinter. Gärna med hög midja också. A-linje-formade koftor ser man alltmer av. Snygg kombination till mys-strumpbyxor! Me like!

4. Den sista är den chickaste. Riktigt city-chickt! Strumpbyxor med knästrumpor över är nästan ett måste till höst! Pumpsen till det är lika snyggt som med stövlar. Älskar denna look!

Nej, nu blir det utröstning i So You Think You Can Dance! Danny får INTE åka ut! Åh, min favorit!!

Sen ska jag sätta in lite annonser på Tradera. Kanske någon som är sugen på ngt? ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: My

Uff, jag gillar inte Danny alls :S
Men jag kan tänka mig att han vinner faktiskt..
Jag hejar iaf. på Neil!

2007-09-19 @ 22:40:37
URL: http://lilija.com
Postat av: Elin

Jag upptäckte er blogg nu i natt när jag googlade på 50-tals-kläder...Tänka sig...haha...Gillade verkligen det jag såg så nu ligger er blogg som en av mina favoriter! :)
Det enda som jag inte uppskattade var allt prat om Britneys vikt som er blogg tar upp. Vad spelar det egentligen för roll om hon inte längre är pinnsmal. Nu ser hon ju ut som en vanlig tjej med sina former.
KRAM / ELIN

2007-09-20 @ 00:15:12
Postat av: Julia

fint alltihop tkr jag :)

2007-09-20 @ 02:34:39
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Att ha det gott

JÄTTE snygga saker

2007-09-20 @ 07:59:08
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Anonym

vill bara säga att den rostbruna klänningan (nr 1) är stor i storleken! jag är normalt 34 och bestälde därför 34/36 (minsta) och det var värkligen ett tält :O vet inte om det blirit ngot fel, men så var det för mig iaf!

2007-09-20 @ 15:59:58
Postat av: Liza

Elin - Tack så mkt! Vad roligt att höra såna fina ord! :D
Anonym - Oj, är den? vad konstigt! va snällt att du skrev det! Kram!

2007-09-20 @ 16:22:51
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0