Idol start!

image2725

image2726Ikväll smäller det ^^

Idol 2007 tar sin start och visar sina första avsnitt ikväll klockan 20:00 på fyran!

Jag kan nästan tycka att Idol är lite utav allt, den har humoristiska avsnitt (i början) som man inte kan sluta skratta åt, den har Dö-tid (då dom väljer ut dom som redan e bra o granskar dom ^^) och den har spänning (när rösterna samlas och dom utser en vinnare).

Men detta får mig ändå o se de första avsnitten idag! :D

Carolina Gynning och Carina Berg ska hålla Idol nu i början, hoppas det går bra och att dom vet hur man skojjar till det.

uttagningarna börjar i Sthlm för er som undrar :)

/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Jennifer

KUL! många tycker ju bara att det är roligt med alla auditions men jag älskar när dom har valt ut dom 10 eller hur många dom nu är och det är oliak tema varje vecka och mans er hur dom utvecklas..

2007-09-04 @ 19:18:15
URL: http://JennifersPlace.blogg.se
Postat av: Petra

va? börjar det ikväll. :O hur kan jag ha missat de? :S

2007-09-04 @ 19:39:55
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: clara

men det där e ju inte Carina Berg!

2007-09-04 @ 21:22:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0