Ledig dag!

Åh, va skönt det var att inte behöva ställa klockan idag! Jag sov ända tills 11! Skönt! Dock är jag lika trött ännu men sov kanske för länge? ^^

Det hade varit så skönt att bara få slappa hela dagen och inte göra ngt nyttigt! MEN... Efter att ha jobbat helt på tok för mkt den senaste tiden så ser vårt hem också ut så.. Fruktansvärt stökigt!! Skäms nästan..

image2746

Iag blir det därför en seriös städnings-dag.. Här ska det banne mig putsas, dammsugas, dammas och skrubbas!

Detta hade gjort min städdag lite roligare:

image2745

Bilder från Rusta


På med städmusiken och fram med dammsugaren! Here I Come!

Mina två favoritlåtar att städa till:





Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte skrivit artist & låt :P vill veta!

2007-09-06 @ 22:41:10
Postat av: Liza

Oj! Förlåt! :) Den första är: Geek In The Pink med Jason Mraz (min favvis!) och den andra är Candyman med Christina Aguilera. Kram!

2007-09-06 @ 23:28:33
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0