Mer om VMA

En av de absolut snyggasteVMA måste ha varit Rihanna! Oj, vad het hon är och vilket nr hon bjöd på!

image2817


Här är lite mer smått och gott från kändisvärldenVMA och deras outfits:

           

Från vänster: Alicia Keys, Beyonce och systern Solange, Hayden Panetti från Heroes, Jennifer Garner, Megan Fox från  Transformers, Nicole Scherzinger från Pussycat Dolls och Paris Hilton.

Vem tycker du är snyggast?

Min favorit är återigen, Rihanna! Underbar klänning till en underbar kropp! Och vilken färg!

image2825

Årets stora Diss måste vara rapparen, Lil´ Mama. Självklart fick hon frågan om hur hon tänkt när hon valde denna outfit.

image2826

Svar - Jag vill representera födseln av Hip Hop'en. Jag är nog den yngsta på hela showen idag. Därav denna klädseln..

Men för sjutton! Det var inte ens kul!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Alex

Hah, pinsamt! Jag älskar Rihannas ben! Fast gillade inte den klänningen så mycket faktiskt.. Den tryckte hennes bröst på ett konstigt vis. Nice blogg i övrigt :)

2007-09-10 @ 17:45:01
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: Isabella

Jag måste faktiskt säga Nicole från PCD, har alltid haft en major crush på henne:P

2007-09-10 @ 17:55:31
Postat av: Evelina

Hon borde iaf. skippad nappen!

2007-09-11 @ 12:31:47
URL: http://kartbarnharmanganamn.blogg.se
Postat av: Schn

Jag tycker Rihanna, älskar också hennes ben. Egentligen har hon jättestora ben/lår när man tänker efter. Men jag älskar dom. Samma sak med Alicia Keys och Beyoncé. Jättestora (tjocka?) lår men jag tycker dom är väldigt snygga. Men inte riktigt lika snygga som Rihannas. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att självaste Paris Hilton ser tjock ut. Vid området kring magen, rumpan, låren så ser det faktiskt ut som att tyget håller på att sprängas. Men hon är inte snygg ändå, som dom andra är.

2008-10-10 @ 04:52:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0