Mönster eller inte mönster. Det är frågan :)

Jag gillar oftast inte för mkt mönster och färger på mina kläder.. Jag gillar enkla mönster, naturfärger och lite mer enkla skurningar och färgsättningar.. Självklart är en färgklick då och då så otroligt snyggt!

Dock är det ngt med denna bild som fångat mig! Älskar den!

image3028

Eva (Topmodell vinnare för ngt år sedan) är så snygg i denna klänning! Det är ngt med hennes mörka hy som kompleterar färgerna i klänningen och hon bär upp den fantastiskt! Efter denna bild är jag också sugen på att färgsätta mig själv lite.. ^^

Hittade denna bild på en Amerikansk blogg med rubriken "Fashion Crime". Personen i fråga gillade inte alls färgerna eller mönstret och tyckte att Eva skulle hålla sig mer plain och enkel..

Jag kan inte göra mer än att verkligen inte hålla med!

Hur klär ni er? Mkt eller lite mönster/färger?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marieh

Jag gillar också mönster men vet inte om det passar så bra på mig, men Eva var verkligen jättefin i den där klänningen.

2007-09-24 @ 14:41:56
URL: http://www.marieh.blogg.se
Postat av: Maria.

jag fullkomligt älskar svart, vitt och grått i olika kombinationer. Och har ibland svårt att köpa andra färger; varför när det är så snyggt och enkelt med svartvitt? Okej, om jag gick på röda mattan ngn gång så skulle jag nog ha färgad klänning, typ röd :) Men annars gillar jag det enkelt!

2007-09-24 @ 22:51:36
URL: http://tja.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0