Peeps på stövlar?

Den engelska designern Arden B har försökt komma på ngt nytt i modeväg.. frågan är om det kommer slå? Jag är tveksam..

Stövlarna är ju höstens stora hit och peepsen har sedan länge varit hett inom modet. Varför inte slå ihop dom? Ja, jag är tveksam.. mkt tveksam..

image3070

Ja, för mig är det nog inte den hetaste kombinationen men å andra sidan har jag aldrig sett eller provat ett par så man ska kanske inte uttala sig.. vad vet jag? :)

Jag tänker mest att om man har stövlar på sig så är det rätt kallt ute.. är det då en hit att förfrysa tårna?

Vad tycker ni?

Runt tusenlappen får man hosta upp för denna lilla uppfinningen..

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0