Sarah Silverman, Usch!!

Jag har suttit och tänkt över Britneys framträdande på Mtv-Video Awards.

image2841


Visst kan jag hålla med om att hennes uppträdande var långt ifrån perfekt och nästan bli lite frustrerat arg över att hon inte tar vara på sin stora chans att övertyga sina fans och musik-intresserade människor där ute med att iafl mima till sin singback-singel korrekt..
Det finns mycket jag retade mig på när jag såg det och tycker själv personligen att framträdandet var långt ifrån ett bra intro till hela galan. aja, det är inte därför jag skriver.

Jag tänkte skriva om komikern Sarah Silverman som precis efter Britneys framträdande la fram några så avskyvärda skämt och påståenden att jag nästan ville kräkas över henne.
Hon kommer direkt efter Britneys framfrädande upp på scenen och dissar Britneys liv totalt med "skämt" som
ex :
 - Ja Britney är ju en sån människa som verkligen gjort allt hon velat i sitt liv *ironi*
- har ni sett Britneys barn? Dom är ju verkligen de sötaste små misstagen jag sett i hela mitt liv! Dom är nästan lika söta som den hårlösa vaginan dom kom ifrån *formar sin mun som ett underliv och gör narr*

Jag menar bara en sak "Vafan var det där?"
Sedan när blev MOBBNING en underhållning?
Visst förstår jag att sarkasm mot kändisars-felsteg är en stor hit inom komiker-världen men detta är ju bara över gränsen tycker jag. Att man sparkar på någon som redan ligger och sedan drar in hennes BARN i skämten?

Man märkte t.o.m på alla i publiken när dom hörde "skämten" att dom inte skrattade riktigt, dom såg lite smått obehagade och visste inte riktigt om dom skulle skratta eller vara allvarliga. Vad är det för tecken komikerna sänder ut till ungdomar? Jo att det är helt okej att göra narr utav personer till den grad att det blir obehagligt.

Rykten har gått att Britney sprungit ut backstage och gråtit hysteriskt. Jag får så ont i hjärtat när jag hör det. Är det något jag är emot så är det personattacker och jag tycker att Sarah ska göra ett stort uttalande i en stor tidning och be om förlåtelse, eller varför inte till Britney själv?

Jag blir så arg!

Jag vet att Britney inte själv varit en snäll människa mot folk i sin omgivning så det är inget jag behöver få kommentarer om men att göra denna grova attack inför MILJONTALS människor (många barn/ungdomar) är bara för mkt!

USCH!

Vad tycker ni?

/ My

Kommentarer
Postat av: issa

jag håller med dig. o allt det där snacket om att hon är fet. det tycker inte jag. hon ser riktigt bra ut för att ha fött 2 barn, MEN varför kunde hon inte ha haft lite mer kläder på sig.det går väl att va sexig även om man inte har bara trosor o bh.. varför kunde hon inte bara ha förberett sig ordentligt.. väldigt tråkigt o synd! o den där komikern förstår jag mig inte på. hon är ju bara elak..

2007-09-11 @ 09:15:13
URL: http://hallonpersika.blogg.se
Postat av: contaqt

fan va elakt. har inte de som ordnar galan koll på vad folk ska säga på scen??

2007-09-11 @ 10:24:39
URL: http://contaqt.blogg.se/
Postat av: kim

hatar hennes asså hon skämmer ut sig hela tiden går med jätte korta klänningar utan trosor! kommerj u bara mer och mer äckliga bilder på henne varje dag! .... Har du varit utomlands i år eller ska du kanske iväg någonstans nu när det börjar bli kallt!

2007-09-11 @ 10:32:10
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Sofia

Hm, det var jävligt onödigt gjort.. Bara för att hon är en offentlig person behöver väl inta alla hacka på henne.. Det är nog synd om henne ändå!

2007-09-11 @ 11:05:53
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Löjligaste att dra in barnen. Väldigt osmakligt skämt, absolut! Jag menar Jay Leno skojar ju om kändisar hela tiden, men har är bara rolig. FY!

2007-09-11 @ 11:06:25
Postat av: Walkin Closet

Det är hemskt, jag håller med dig till fullo.
För det första: Det var hennes första framträdande på evigheter och det är väl inte konstigt att hon är lite "skakis" under framträdandet när hon vet att varenda människa i publiken vet nästan allt om hennes privatliv etc.
För det andra: Hon har mist "glimten i ögat". Passionen var som bortblåst. Tyvärr. Tjejen förtjänar en ärlig chans.
För det tredje: Den där komikern borde bli stämd för förtal. Jag blir riktigt upprörd över sådana påhopp! Hur kan man?!
/Malin

2007-09-11 @ 11:08:10
URL: http://mywalkincloset.blogg.se
Postat av: Jessica

håller med, har sett framträdanden av henne förut och alla ligger på samma låga nivå där hon bara är elak, inte roligt alls. och specielllt det där med att dra in hennes barn!

2007-09-11 @ 11:13:40
URL: http://jesical.blogg.se
Postat av: Linda

Jag håller med fullständigt.. men samtidigt förstår jag Silverman lite. Hon står där inför halva kändisvärlden och vet att hennes uppgift är att få dem att skratta. Jag tror inte ens att hon var särskilt förberedd. Pauserna mellan "skämten" var lite väl långa, och man såg tydligt att hon inte visste vad hon skulle säga ibland.
Men jo, det hon sa var lite väl under bältet.

2007-09-11 @ 11:33:51
URL: http://ineverlogin.blogg.se
Postat av: Mariell

Att sparka på en människa som redan ligger ner har aldrig - & kommer aldrig att bli humor i mina ögon.

2007-09-11 @ 11:47:59
Postat av: Sofia

Oj, jag såg det inte men det låter ju hemskt.
Otroligt lågt och dåligt när man inte har nåt bättre att ha "roligt" åt. Tråkigt.

2007-09-11 @ 14:09:58
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Jenny

jag håller med dig!!
Fy vad lågt att kalla barnen för misstag m.m
Undra vad hon själv skulle tycka om ngn kallade hennes barn för misstag (om hon nu har barn) det är en sak att håna brittan men barnen! Tycker iof inte om att de smutskastar Britney heller. men det verkar ju sälja...
Nej, hon skulle ha väntat lite till med comebacken. Behöver jobba mkt med sin självkänsla

2007-09-11 @ 14:25:26
Postat av: Jenny

Jag håller med dig!
att kalla barnen för misstag! Undra vad hon skulle tycka om ngn kallade hennes barn för misstag (om hon nu har barn) Nej, ett råd till den där Sara tänk INNAN du öppnar munnen!
Tyvärr så säljer ju allt skitsnack & hånande av britney.
Borde väntat lite med sin comeback och jobbat upp sin självkänsla.

2007-09-11 @ 14:29:56
Postat av: mahlin

ja håller helt och fullt me. jag tar alltid britney i försvar i diskussioner, i mean, hon är som hon är, ja tycker de är så jävla elakt att bara för att hon är känd är de tillåtet att helt och hållet förnedra henne, för de är de alla
gör, hon kan inte klä sej, hon kan inte ta hand om sina barn, och allt va man nu kan se höra och läsa, fatta vilken press hon måste ha på sej, konstigt att hon blir utbränd, konstigt att hon gör mer misstag, när man bara får höra att man inte kan nånting, attman är helt värdelös, hoppas hon kan ta sej upp igen och spotta på alla sen!

2007-09-11 @ 17:22:58
URL: http://mahlinglica.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med dig till max!!
Bra skrivet!

2007-09-11 @ 18:14:53
Postat av: Joline

Jag håller med fullständigt jag med! Blev så jävla arg när jag läste det där på Aftonbladets hemsida, hur fan kan man säga och göra såna saker? Precis som du sa, snacka om att sparka på någon som redan ligger! Hur svårt har inte Britney haft det hittils liksom? Nej, fy fasen vad omoget och lågt att göra så där säger jag bara. Klockren mobbning.

2007-09-12 @ 18:37:15
URL: http://inajoline.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0