Sex And The City- The Movie!

Idag var det den allra första inspelningsdagen för Sex And The city - The Movie!

Åhhhhh... vad jag längtar!


Här har vi dom första bilderna från filmen.. Mr Big och Carrie kysser varandra på en gata i New York..

image2971

   

Ja, om filmen börjar med pussar så vet man iaf lite om vad som kommer att hända i mitten.. ^^

Vilken SÖT väska! Inget jag alls hade velat ha.. men allt på Carrie är så klockrent! Varför inte ha en Eiffel torns-väska liksom? haha

Lite om vad som händer i filmen:

Carrie fortsätter såklart att skriva och jobbar på New York-Post. Hennes karriär har skjutit i höjden och hon är nu tvungen att anställa en assistent, Jennifer Hudson (i Dreamgirls, upptäcktes på American Idol) för att få mer tid åt sitt liv, sin pojkvän och vänner..

V i l l  s e  n u u u u !

30 Maj ska filmen släppas..

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läntar också! Så otroligt kul att filmen ändå blev av! :)

2007-09-20 @ 17:15:01
Postat av: SKIMRA

Åh, jag längtar till filmen! :)

2007-09-20 @ 17:32:50
URL: http://metrobloggen.se/skimra
Postat av: Åsa

Längar oxå!! Det går rykten att Mr Big kommar att dö i filmen... Hoppas inte det! Jag gillar lyckliga slut bättre!!

2007-09-21 @ 10:43:31
Postat av: Sofia

Ja! Sjuktroligt med en film på världens bästa tv-serie!
Måste bara komentera, hennes skor, mycket fina!!

2007-09-21 @ 19:20:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0