Sno Systrarna Olsens stil

Ashley och Mary-Kate Olsens kläd-kollektion, Elisabeth and James finns nu att köpa på www.bergdorfGoodman.com

image3025

Kläderna är till för tjejer runt 20 år som fortfarande experimenterar och funderar över livet.. skoj förklaring ^^

Enlig egna ord så står kolletkionen för den sofistikerade kvinnan som också är lekfull och chick! Det är till för den som förstår designens roll i kläderna och för den som vill ha tyngdpunkten på detaljer men ändå inte vill betala märkes-priser.

Ja, ett par jeans går på ungefär 2500kr, en skjorta på 2000kr och ett par shorts för 1900kr. Ja, sååå många tjejer runt 20 års åldern har nog ändå inte råd med det priset! Ok, att Marc Jacobs är mkt dyrare men att lägga nästan 2000kr på ett par shorts skulle jag inte påstå vara ett billigt pris..

Nej, tacka vet jag H&M, Zara och Asos. Haha!

Älskar dock glam-klänningen till vänster! Så het! Men priset är också hett.. 3500kr. Så jag står nog snällt över ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Mi

Lite i dyraste laget kanske :) Ha en fin dag!
// Mi.

2007-09-24 @ 10:49:48
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag gillar namnet på deras märke. "Elisabeth and James". Jättefint.

2007-09-24 @ 19:03:58
URL: http://jealousy.webblogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0