Tidsfördriv

image2800

Okej, idag har jag tråkat-ner mig alldelles för mkt :)
Känns som man borde ha någonting att längta efter och efter att jag tittat slut på bingolotto (det ultimata tidsfördrivet) så har jag bestämt mig! Jag ska leta nästa sommars utlandsresa med systrarna! :D

Jag älskar att titta på bingolotto (även om jag nt spelar) när man är sjuk eller mår dåligt, man hör hur folk blir glada och det är lite spänning när dom sista äldre gubbarna snurrar på "Lyckohjulet", haha ^^
Ikväll vann folk resor till bl.a Maldiverna, usch vad jag hade velat åka dit!

Har ni någon resa ni skulle kunna rekomendera?

/ My

Kommentarer
Postat av: paulinamikaéla.

Grekland är alltid en hit.

2007-09-09 @ 21:39:43
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Linnea

haha, jag brukar också titta på bingolotto ;) De bästa resmålen tycker jag är USA, Costa Rica och Jamaica. Om man ska resa närmare är Kroatien, Grekland och Portugal alltid bra
:)

2007-09-10 @ 07:48:55
URL: http://linneadruid.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0