Tradera

Jag har satt in lite auktioner idag på Tradera om ni är intresserade :)

image2967

För det första så blir det en sådan Marc Jacobs-inpirerad kappa som jag själv köpte förra veckan. Den är så otroligt fin!

Kim blev så kär i den och ville också ha en. Säljaren hade dock bara en storlek 38 kvar (och den gick upp mer i pris). Kim som är en storlek 36:a ville ha den till varje pris men den visade sig bli för stor.. :(

Därför säljer vi den nu vidare till en annan lycklig ägare! :) Den är varm, skön och passar super bra till Höst och vinter-modet! Klicka HÄR

Sen ska jag sälja mina helt nya och oanvända Viking-stövlar. Jag var först ute efter en rosa stövel men då dom bara hade röda så fick jag köpa det. Det visar sig att en kompis till mig har ett par rosa som hon vill sälja till mig (jaaa) så jag säljer nu vidare mina röda. Dom är jätte fina, helt oanvända (bara provade) och storlek 38. Håll fossingarna torra nu i höstrusket :) Klicka HÄR

Den sista (förnärvarande) auktionen är en sailor-top i storlek S från Forever 21. Jätte fin och skön med små skimrande partier i mönstret. Klicka HÄR

Är ni intresserade så är auktionerna HÄR

Fler auktioner kommer, ska bara hinna fotografera mina grejer :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: hedvig

såna stövlar är ju fina

2007-09-20 @ 22:37:27
URL: http://hedvigmaria.blogg.se
Postat av: Ella

Hejsan!
Jag undrar hur du gick till väga för att beställa från forever21? Tacksam för svar

2007-09-21 @ 01:25:39
Postat av: My

Ella - Hej ! Jag kan faktiskt svara på den även om det inte är jag som har köpt det :) Liza köpte tröjan genom tradera. Forever21 skickar ju inte till sverige så ända sättet o få tag i saker där ifrån e genom Ebay eller Tradera. Kram

2007-09-21 @ 07:42:05
URL: http://Threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0