usch!

Gud vad jag får spel på människor som agerar före dom tänker. Man slutade upp med det vid tre års ålder!

Exempel om man pratar om en film eller en tävling så självklart kommer det en kommentar från en "anonym" där den berättar vem som vinner eller hur den slutar.

Hade jag velat höra det (varför jag nu skulle vilja veta i förväg) så hade jag nog skrivit det.

Ah jag får spel!
Ohyffsade, ouppfostrade människor som bara vill jävlas! Så barnsligt o omoget! Skäms!
Vad tänker dom i sekunden dom skriver det? "Ah nu ska jag jävlas". Får riktigt mycket spel! (sen har jag pms också men det förändrar dock inte min åsikt bara mitt sätt o skriva^^)

Blir ni aldrig trötta på människor med noll tankeställning?

/ My

btw går det att jämföra Ip-nummer så man e aldrig anonym!

Kommentarer
Postat av: My

Jag tror inte de är som de är korkade.
De är bara allmänt elaka.

2007-09-26 @ 16:42:19
URL: http://lilija.com
Postat av: Jennie

Är det sant?? Fy vad hemskt! Varför vill någon vara så jäkla taskig? Usch för såna människor!!

2007-09-26 @ 17:43:51
Postat av: Carro

Det är så himla omoget att förstöra så för andra!! väx upp tjejen (för jag antar att det var en tjej)!

2007-09-26 @ 18:17:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0