Vinter-varm

image2689


Mössan
är en het accessoar när kylan slår till! Det var verkligen en sak som de flesta designers hade gemensamt på sina runway-walks med höst&vinter-kollektionerna.

image2690

image2691

image2692


Äntligen ett praktiskt mode som verkligen fyller sin funktion! Me like! :)

Själv köpte jag en stor puffig mössa med tofs förra året som användes flitigt, måste bara leta upp den ^^

Lila och orange är förresten den största färgen för säsongen.. Orange har aldrig varit min favorit färg.. men man kanske växer in i den som med allt annat mode :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är på jakt efter en mössa nu! Men gillar inte de som sitter för "platt" och inte heller så förtjust i de med tofs trots att jag har en hemma någonstans. Så tills jag hittar den perfekta stickade ska jag använda min Sveamössa :)

2007-09-02 @ 20:45:34
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0