Badkläder

Ja, även om det inte känns så riktigt så är sommaren på väg med stormsteg och börjar bli dags att välja ut årets badkläder! Återigen fastnade jag på Delias sida! Dom har varje år så himla fina badkläder! Här är mina favoriter:

image5622

Dom kostar 170kr/delen

Samma mönster och samma färger finns även i baddräkt:

image5623

220kr/st

Då blommigt är så inne så ska ju självklart inte Delias vara sämre än att hänga på! :)

image5624

170kr/delen

Ett av mina favorit-mönster är cokså med! Prickigt!

image5625



170kr/delen

Själv kan jag inte välja på så mkt då jag har en på tok för stor storlek för sådana bikini-överdelar tyvärr. :( Måste handla i speciella affärer så det finns inte så mkt där att välja på. Men tur för er som kan välja och vraka i såna fina mösnter och sorter!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0