blabla

Fan vad jag är allergisk mot raggningsrepliker ^^
Finns inget som kryper i mig mer eller som får mig att skämmas mer än när någon "don juan" försöker klämma till en "ramla du ner från himlen"-liknande replik, haahah.

Avtändande och obehagligt, undra om jag är ensam att tycka så?

Idag när jag handla lite Ben&Jerry's på Hemmakväll så klämde expediten fram ett "vilket vackert kort du har" (och blinkade lite fånigt med ögat) när jag legitimera mig. Iofs var det ingen direkt äcklig raggningsreplik jag fick bara jobbiga vibbar, men dom vägde upp ^^.

Tyvärr så börja jag asgarva då jag insåg vilket kort han titta på. Det går inte att mena allvar när man ser mitt foto, finns det nått som är komiskt så är de det.

Nä inga raggningsrepliker som skämmer ut en! usch ^^

image5725

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0