Cookie!

image5825

Efter en låååång, slitande dag med Projektarbetet så får man ett sms från en ljusglimt som frågar om man vill fika något gott i solen.

Såklart tackar man ja och får i sig världens godaste kakor (Subway cookies).
Efter en liten behövande stund i solen vid kanalen, lite leenden och positiv energi så kom man hem och maxade in dom sista 6 sidorna i loggboken på 20 minuter. Precis vad jag behövde för att orka med det sista även om det inte var en jättelång stund :)

När jag väl börjar skriva i Word så finns det inte mycket som stoppar mig och det tog löjligt kort tid att skriva klart.

Nu ska jag äta upp dom sista subway-kakorna i min varma säng och titta på något kul på Tv innan jag börjar med sista läxan..

snart studenten...
/ My

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Jag älskar de kakorna! :)

2008-04-24 @ 21:07:00
URL: http://ellikaramelli.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0