foton

idag rotade vi bland en massa foton, tänkte visa lite här :)

lilla besatta liza i förgrunden och lilla jag (kim) i bakgrunden :)


jag och liza under julklappsleken


jag grät på förskolans foto för att jag inte fick stå bredvid min tvilling
(o för att killen bredvid var ful för han hade ramlat o skrapat läppen när han åkte skateboard, vilken unge tänker så egentligen? redan då..redan då..)


bror och mamma med liza i famnen. fina ljuva mamma

världens finaste familj o min favoritbild (då fanns inte jag o my än)
pappa, mamma, brorsor och nyfödd liza. bilden togs till sydsvenskan eller något


fina fina mamma i gymnasiet, det är som att titta på sig själv


puss! / kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0