Fruktväska

Visst har jag sett att det finns bananfodral att köpa. Jag vill inte säga att jag helt förstår tanken men jag har sett det i ett otal olika affärer. Jag har aldrig haft problemet med att mina bananer mosas i min väska, det är ju inte som att den ligger där i veckor.

image5602
Coolstuff.se

Dock blev jag väldigt förvånad när jag såg att Hermes har kommit ut med en svägerska till bananfodralet, haha. Äpple-väskan!

image5603


Denna går ett steg längre och är faktiskt en väska med axelremmar och grejer. Allt detta för att bara stoppa ett litet äpple i den så att den inte blir kantstött i väskan, haha. Märklig uppfinning tycker jag. Dock är väskan så söt att jag faktiskt skulle vilja ha den som bara en väska, utan äpplet i.

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0