godmorgon

Jag har sovit uuuuut idag :) inte ofta det sker.

Det är nått skumt med min nya mobil.. Speciellt på morgonar o kvällar.  Igår fick den ett fnatt och vägrade ge mig sms som blivit sända till mig efter klockan nio. Klockan tre på natten ramlade säkert 5-6 in, haha vafan..
Sen vägrar den skicka vissa ibland på morgonen också, jag måste ha kommunikation med min Hillevi juu :)
Får hoppas att vad som nu är fel löser sig, usch!

Idag ska jag fila på mitt projektarbete.. Håller på med det varjedag nu, snart är deadline'n nära..
Sen slutar jag tidigt :)
image5641
Ha en skön dag allihop!
/ My

Kommentarer
Postat av: Lillis

testa att ta ut simkortet och putsa det lite haha.. morgonkontakten är allt för viktig =)

2008-04-08 @ 17:46:45
URL: http://liiillis.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0