Godmorgon

Idag är det Torsdag (men rent tekniskt Fredag eftersom det är studiedag imorn för mig) :) woho.

Hela min familj här hemma har eller har varit insjukna i galna kosjukan (skämt o sido). Det är nått virus som får dem att bli sängliggandes iafl. Alla utom jag har mått dåligt, kämpen :) Men nu ska jag inte säga för mkt *ta i trä*.
Mitt immunförsvar är inte o leka med, kommer inte ihåg sista gången jag ens hade feber:..

Jag har kommit på att jag är jätteklyddig. Jag ser nått som kan bli bra men jag tillåter inte mig själv o gå dit. Det är precis som det är nån trollformel över mig som gör allt så mycket svårare än vad det hade behövt vara.
Sen vaknade jag till ett helvete osså.. klump i magen och ångestkänslorna dök upp fortare än vanligt, oh... morgonen kunde inte börjat sämre..

Men dagen kommer bli bra ändå :) nybliven optimist..

Längtar till helgen!

(tack för myset igår förresten Sebastian och Nathalie <3)

/ My


Kommentarer
Postat av: hanna

jätteklyddig? är det ett skånskt ord? Kan man få veta vad det betyder, för jag har ingen aning.

2008-04-10 @ 11:27:26
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: kim

hanna - haha, ja det är tydligen ett skånskt ord.. har aldrig reflekterat över det. det my menade med "jätteklyddigt" var "jättekrångligt"
=)

2008-04-10 @ 12:19:24
URL: http://threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0