godmorgon

Studiedag idag, woho :)

Dagen börja med att Liza ringde mig och bad mig kolla en ebayauktion. Vi letar för fullt efter min studentklänning, attans vad svårt det är att hitta nån..

Gick upp redan vid nio, pigg och utvilad :) Inte ofta det händer.

Idag ska jag träffa Jesper och hjälpa han med en grej i stan, sen måste jag gå några ärenden för Nathalie och lite på banken. Ska även träffa systrarna och ta en fika. Mah, allt ska jag hinna på några ynka timmar, får se hur det går :)

Ikväll är kvällen som jag väntat på alldeles för länge ^^ Hoppas nu den blir rolig... jag ska vara så fin i min nya svarta klänning..

Lite gladare idag än vad jag var igår. Tur att jag ska träffa så mycket folk som kan liva upp mig <3

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0