Godmorgon

Jag var helt säker på att jag inte skulle kunna somna igårnatt efter min långa tupplur under kvällen men vem försökte jag lura egentligen? det tog nog inte mer än några minuter innan jag var inne i drömmarnas värld ^^

"Jag drömde världens sjukaste drömmar! Blandannat att jag och mina systrar hade varit på en resa och att en av mina tre (?) resväskor var borta, damn. Den viktigaste också såklart. Jag blev så frustrerad och letade igenom hela min kompis stuga i åhus (?) hahaha.

Sen drömde jag att jag och min kompis Nathalie skulle gå med i Lumpen (hahahah!!). Vi var på en båt mitt ute på ett svart jättefarligt hav. Alla skulle hoppa ner i varsin liten röd gummibåt och göra en uppgift men jag och Nathalie vägrade göra allt som dom bad oss om. Vi kom till våra rum och någon hade strukit Nathalie från vår hytt så jag fick sova ensam mot min vilja (!). Vi tänkte smita från lumpen och sticka hem. Längre kom vi inte innan jag vakna ^^"

galet galet galet
Jag har hört någonstans att man drömmer om det man sist kommer att tänka på när man lägger sig och nyfiken som jag är på allt sånt så kollade jag såklart upp lite vad drömmarna betydde :).

"To see the army in your dream, symbolizes an overpowering force working against you. You may feel pressured and unable to overcome a situation.
To dream that you join the army, suggests your feelings of superiority. You feel that no one is any match for you.
To see the sea in your dream, represents often your emotions. Perhaps there is something you need to "see" more clearly.
To dream that you lose something may mean that you really have misplaced something that you had not realized yet.
It may also be a signal for you to clean out and reorganize your life. On a symbolic note, losing things in your dream may signify lost opportunities or forgotten aspects of yourself. "

aja nog om det tramset :)

Liza kontaktade mig igår och jämrade över att hon varit ledig förlänge så vi ska ta en liten lunch efter min korta dag idag.

Längtar.

Ha en fin dag allihop
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0