Härliga Möllan!

Finns det något område i Malmö som alltid kommer ligga varmt om mitt hjärta så är det Möllan! Härliga Möllan! Så fort solen skiner så vaknar det fina området till liv. Gamla hus, grönsakstorg, massa pubar, uteserveringar, grönt och en fin stämning!

Så här mysigt var där idag:
image5857


Gick på stan och spanade lite. Hitta två underbara klänningar på H&M. Prickigt är en favorit :) Dock köpte jag dom inte. 249kr kostade dom, riktigt billigt! Den randiga kommer från Vero Moda. Åh, förstår ni att det är bara-ben-väder?? Älskar det!

image5858


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har den svartprickiga :) Tänkte inviga den på lördag då jag ska ut å käka eftersom jag fyller år :)

2008-05-01 @ 22:03:02
URL: http://acmd.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0