Kelly Osbourne

Så här sågs Kelly Osbourne spatsera för någon dag sedan på NME-awards 2008.

image5840


En rätt märklig outfit tycker jag. En klänning med en avtagbar och helt lös hoodie-halsband eller ngt? haha. Ja, konstigt ser det ut.

Klänningen hade varit helt ok utan hoodien på. Urringningen är riktigt snygg och skurningen är klassisk. Men snälla, kasta luvan!


image5841

Dock skulle jag gjort allt för att få den där porslinshyn! Oj, va fint sminkad hon är! Rött läppstift, lite eyeliner, mycket maskara och en röd touch i ögonvrån. RIKTIGT snyggt!!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Maria.

Usch jag tycker att hon ser så hemsk ut.. :S KAn verkligen inte tycka om hennes stil och, trots att jag inte känner henne, hennes personlighet. Förhoppningsvis har jag fel...hon kanske är helt okej?

2008-04-28 @ 16:58:38
URL: http://tja.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0