Lasse Lindh - Aldrig mer vara rädd



Hittade precis denna fina låten av en slump :')

Melodin är helt fängslande... och texten ska vi inte snacka om.

Lasse Lindh - Aldrig mer vara rädd

"Vi träffades liksom på chans
 På nå't sätt ramla' vi in varann
 Och tänk att något som jag trodde var
 Så svårt kunde vara så lätt

Vi träffades liksom på chans
 Två katter i skydd ifrån regnet nå'nstans
Och aldrig har kärlek drabbat mig så

Och jag vet
Jag är hopplöst svår ibland
 Men aldrig, aldrig att jag Tänker låta något ont
Hända dig, jag håller dig hårt
Tätt intill mig genom regn och blåst som
Alltid, alltid att jag Kommer vaka över dig
Genom mörkret jag leder dig
Jag finns i varje steg du tar så
 Du behöver aldrig mer vara rädd.."

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0