Lördagsmys!

image5690


Jag älskar när man varit ute på en Fredag. Då gör det inget att man är bakis och slö dagen efter. Sen har man ännu en dag (Söndagen) att hitta på ngt skoj på innan veckan är i full gång igen! Att vara bakis en Söndag är ingen hit, tröttheten blandas med Söndagsångesten om att helgen gick på tok för fort.

Idag blir det mys med pojkvännen! Fick precis ett samtal av en av mina närmsta vänner som bjöd över oss på lite trevligheter men då Pizzan är på väg hit så fick det bli en night-in :)

Så här kan man i bild gestalta vår kväll:

image5689

Filmen blir In To The Wild. såg den på Oprah och blev nyfiken! Sen blir det ostbågar och Ramlösa efter pizzan. Myyys! Ett par systrar här och kvällen hade varit fulländad!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: vickiviran

Into the wild är hur bra som helst - ni kommer att älska den. Mina vänner och jag har haft delade meningar angående om den slutar lyckligt eller olyckligt. Jag anser lyckligt. Vad tyckte ni?

2008-04-12 @ 22:44:38
URL: http://inglorion.tjejsajten.se
Postat av: - PiggyLotten, Elin

svar: Åh, tacktack! :) Dock var det ganska så längesedan jag köpte den, men det är ju möjligt att det finns något liknande? Tack för din kommentar. :)

2008-04-13 @ 00:44:17
URL: http://www.piggylotten.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0