Måndag

Godmorgon :)

Idag är det en ny Vecka. Denna veckan kommer vara alldeles för bekväm för mig. Går bara Måndag och Tisdag, woho.

Känner hur min hals börjar riva sig, neeej. Jag vill och orkar inte bli sjuk när min fina vecka är påväg.

Jag drömde världens knasigaste dröm inatt. Den handla om att jag och min syster Kim var i ett "flygplan" högt upp i luften. Jag fick syn på en massa fina ballonger utanför mitt fönster och såg helt plötsligt en jättefin röd och gul hjärtballong, och trots att alla sa att jag inte fick öppna dörrarna för att hämta den (alla hade flugit ur planet och dött) så gjorde jag det ändå och fick tag i den helt oskadd =D
Inte ofta jag drömmer om att drömmar slutar bra, haha.

"To see balloons in your dream, indicates declining hopes in your search for love, it also suggests that it is time to overcome your depression. A situation in your life will take a turn downward. Balloons also represent arrogance and an inflated opinion of yourself."

image5846

Det ser ut att bli fint väder idag. Vill gå en lång promenad nånstans, känner hur mina ben blir ivriga.

Ha en fin dag!
Kramar
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0