Mascara-recension

image5657

Jag fick hem min Mascara som jag budade hem från Ebay förra veckan. Maybelline New York, XXL. Måste säga att jag inte är helt överförtjust i den. Gillade den inte alls mycket. Den sepererade inte jätte bra och kändes så himla torr! (den var ny och förseglad så den ska tydligen vara så)

Här kan ni se resultatet:

image5656

Är inte frälst med att få lååånga och fyyylliga ögonfransar som ni ser ^^ Men andra Maskaror brukar ge mer resultat än så! Aja, Sökandet i Maskara Djungeln fortsätter!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: jessica

du sminkar dig otroligt fint :)
älskar er blogg, fortsätt så!

2008-04-10 @ 20:25:00
Postat av: Liza

Jessica - Åh, vilken söt kommentar!! Tack så mkt!! Kraam!

2008-04-11 @ 00:25:32
Postat av: daniella

måste tipsa dig om loreal "lash architect"
SÅ BÄST :D

sen att du har väldigt fina ögon oxå ^¨
kram

2008-04-11 @ 19:33:24
URL: http://www.STYLEbyAM.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0