Sko-klipp :)

Igår gjorde jag ett rejält skoklipp för inga pengar alls till mig och sytrarna. Ja, vi är ju inte systrar för inget. Så klart köper jag samma skor till dom, haha. 5par sommarskor för 98kr. Det är minsann inte illa :)

Vi rear ut sommarsandaletterna från fjol-årets kollektion för så lite som 49kr styck. då det ju är Ta 3 och betala för 2 Skopunkten så blev det bara 98kr för dessa tre.

image5509


Silvriga jesus-sandaler, likadana i svart och ett par beiga och svarta peeptoe-sandaler.

Sen har vi ett kupongerbjudande denna veckan. 49kr rabatt på valfritt par skor. Då klippte jag ju till och tog två stycken 49kronors skor som jag fick gratis. Man får ju inte vara dum.


image5510

Vinröda och svarta ballerina skor.

Nu kan ju bara sommaren komma. I'm ready!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Er blogg är så jävla grym!

2008-04-03 @ 12:41:20
Postat av: My

anonym - Tack tack tack så mkt :):)

2008-04-03 @ 13:30:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0