Skolaskolaskola

image5801

Idag har jag suttit inne vid min kära Mac och skrivit projektarbete sedan halv tio imorse :) blöö..

Loggboken håller på att skrivas nu. Det är egentligen inte såhär man ska göra men vad gör man när man har mycket annat kul o hitta på?

Men äntligen har jag skrivit  ut framsidan och det mesta till min rapport! Det kommer bli så tjusigt.
För er som inte vet vad jag gör så håller jag på att göra en samlingstidning med det bästa ur vår blogg.

image5802

image5803

image5804
Jag smygfotar en väldigt uttråkad Michelle i sin mysiga hoodtröja :)

Gud vad bra mobilkamera jag har ändå för att vara 1,3 megapixel..

Får hoppas jag hinner till glassfikan sen med systrarna..
/ My

Kommentarer
Postat av: mich

amen my U BASTARD! :D

2008-04-23 @ 20:38:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0